2013. október 13., vasárnap

Haliii:D♡

Sziasztok!

Sajnos nem új részt hozok, egyenlőre azt sem tudom hol áll a fejem annyi dolgom van mostanában. Ugye tizedikes vagyok és hát..már tanulni kell. Nektek hogy telik a suli? Milyenek voltak az első hónapok?
Azért is jöttem ugye, mert tulajdonképpen ez egy Justin Bieber-blog, így gondoltam reklámozom már egy kicsit Justin új számát a Heartbreaker-t, valamint a holnap megjelenő számát az All That Matters-t. Los Angeles-i idő szerint éjfélkor jelenik meg, a mi időzónánk szerint 6.00-kor, reggel. Tudom talán betegesen hangzik, de a Heartbreaker megjelenésekor is beállítottam az ébresztő órámat is, hogy lehetőleg elsőnek halljam az új dalt. Egyébként nekem személyszerint nagyon tetszik a dal, Justin-t ismerve a többi dal is hasonlóan ütős lesz. Örültem, hogy láttam a Twittern pozitív visszajelzéseket a dal kapcsán, olyanoktól is akik egyébként nem nagyon szívlelik az ő stílusát...:)

A másik pedig az amiért írok, mert nem tudom eldönteni, hogy tetszett ez az előző rész. Azaz 5 komi (összesen, az enyémet is beleértve) és az 5 pipa, valljuk be elég gyér felállás.
Szeretném, ha megmondanátok, hogy helyenként mi nem tetszik/min javítsak. Esküszöm, nem sértődök meg, hiszen építőkritikára gy írónak mindig szüksége van! (Elvileg én annak készülök.) A másik pedig ugye az, hogy az olvasóim vagytok és elsősorban nektek kell hogy tetszen a sztori.♡♥
Szóval bátran írjátok le a véleményeteket!

Puszi: Loren♥

P.S: Itt tudjátok meghallgatni a Heartbreaker-t --------> http://www.youtube.com/watch?v=nP-DQK8YIzM





Valamint az All That Matters promóciós képe (mozgóképben):




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése