2013. október 22., kedd

~12. rész: ♥~

12. rész




- Most komolyan, az te vagy?- kérdeztem meglepődve a telefonja képernyőjét bámulva.
- Igen, már akkor is tudták, hogy milyen felháborítóan helyes és tehetséges leszek.
- Ó, azt biztos kihagyták, hogy szerény is.- próbáltam enyhe cinizmushoz folyamodni, de úgy látszik ez az okostojás nem vette észre.
- Én meg azt hagytam ki, hogy szexi is vagyok.- folytatta önmaga fényezését.- Erről jut eszembe, a héten jön a táborba Sexlena Godmez.- vigyorodott el.
- Selena Gomez, te barom!- ütöttem vállon.
- Mi van, a rajongója vagy?
Úristen, valakinek egyszer tényleg le kéne törölni azt az idétlen vigyort a képéről.
- Nem, Sel a másod unokatesóm és nagyon jóban vagyunk, csak ugye a távolság meg Selly munkája miatt nem tudunk találkozni.- biggyesztettem le szomorúan az ajkam.
- Ti rokonok vagytok?- kerekedett el a szeme.
- Hát, ha azt mondtam, hogy másod unokatesóm, akkor valószínű. Itt van egy kép, olyan fél éve készült. Még rövidebb volt a hajam. 






- Hmmm...Selena szexibb.- nyalta meg a felső ajkát.- Ha jön bevetem magam.
- Ne éld bele annyira magad, nem hiszem, hogy az esete vagy.
- Én mindenkinek az esete vagyok.
- Hát ezen vitatkoznék.
- Majd meglátjuk.- kacsintott.
A telefonom pittyegése zavarta meg észvesztően érdekes párbeszédünket.

"Feladó: Selly

Egy hét múlva meglátogatlak, a táborban.
Már alig várom, hogy lássalak.
Sok mesélnivalóm akad, szóval lesz miről beszélni!
Addig is légy jó, Csajszi!

Sel xo "

- Tényleg jön!- ujjongtam meglátva az sms-t.
- Végre!
- Te minek örülsz ennyire?- vontam fel a szemöldököm.
- Mire visszamegy Los Angeles-be meglesz. Mármint, ha érted mire gondolok.
- Undorító vagy!- ráztam meg a fejem.
Egymás szívatásával el is telt az este, azonban két koktél után és nem tudom mennyi gyömbérsör után minden kiesett.

*Másnap reggel*


 Arra ébredtem, hogy iszonyatosan fáj a fejem. Még soha sem voltam másnapos, de nem is tervezem, hogy máskor az leszek. Úgy látszik megártott a sok koktél. Eszembe jutott, hogy Bieber-rel vltam és kaptam gy sms-t Sel-től. ÁLLJ! BIEBER-REL VOLTAM?! RÉSZEGEN! Ennek tuti nem lehetett jó vége. Mit sem foglalkozva a hülye fejfájásommal gyorsan felvettem egy mackó alsót, magamra vettem a pulcsit és rohantam is Bieber-ék házához. Bekopogtam az ajtón, hozzá kell tennem elég hangosan. Vagy fél óráig vertem az ajtót, mire végre Bieber kitépte bentről az ajtót.
- Mi van már?- kérdezte morcosan, rekedtes hangon.- Ááá, felébredt a bulikirálynő!- vigyorodott el gúnyosan.
Hogyha nem lettem volna ennyire ideges lehet, hogy jobban megnéztem volna tökéletesen kidolgozott felsőtestét. e majd' szétvetett az ideg, úgy hogy nem volt időm rá.
- Mi történt tegnap este?- kérdeztem idegesen.
- Ááá, semmi. Kicsit becsiccsentettél, táncoltál az asztalon blablabla.- sorolta.
- Mi? Táncoltam az asztalon?- kérdeztem, már átváltva hisztérikusba.
- Nem igaz csak viccelek. Egyébként tényleg elég gáz, mikor részeg vagy, eltáncoltad a kacsatáncot és azt szeretted volna, hogy vegyek neked egy kis zsiráfot.- nézett rám furán.
- Mindenki előtt a kacsa táncot?- szisszentem fel.
- Ja, de legalább volt néző közönséged.- vett ki a zsebéből egy szál cigit és rágyújtott.
- Héj, nem szabad dohányozni a tábor területén.
- Szerinted érdekel?- rakta zsebre a kezét.
Na jó, így öt perc után, kicsit kezdett zavarni a tudat, hogy félmeztelen.
- Igen zavar, mert olyan büdös, hogy elhányom tőle magam. Különben is, ma próbálnunk kell, szóval kapkodd magad! Ha nem nyerjük meg a versenyt, esküszöm a te lelkeden szárad.
- Itt én írom a szabályokat, akkor próbálok amikor akarok. Senki nem fogja megmondani nekem, hogy mit csináljak, még te sem, angyalom!- nyomott hozzá a falhoz, miközben belefújt egy adag füstöt egyenesen az arcomba.
- Tapló!- köhögtem.
- Majd még beszélünk a nap folyamán!- mondta tök nyugodtan és bement a házba.
Én meg csak néztem ki a fejemből. Hogy lehet valaki ekkora...ekkora seggfej?! Ráadásul most nekem is tök cigi szagom lett...


A nap további részében nem is futottam össze Bieber-rel. Sétálás közben Chad-et láttam meg, aki magányosan ült az egyik padon.
- Leülhetek?- érintettem meg a vállát.
- Persze, nyugodtan.- kapta fel a fejét a telefonjából.Nagyon el volt merülve valamiben.
- Miújság veled?- kérdeztem feléfordulva.
- Semmi különös, tegnap nagy buli volt.- vigyorgott.
- Á, igen az biztos.- mosolyogtam kínosan.
- Fú, mindjárt jövök! Ha csörögne a telefonom, nyugodtan hagyd úgy, ne nyúlj hozzá.- hagyott ott.
Fura volt, Chad elég sokáig maradt távol.
A telefonja üzenetet jelzett. Esküszöm nem szándékosan nyitottam meg, csak megakartam nézni rajta az időt és ezzel együtt balszerencsémre az sms-t is megnyitottam. Nem volt feladója.

"Következő szállítmányért úgy menj ahogy megbeszéltük. D."

Kikerekedett szemmel néztem az üzenetre, ám nem volt sok időm elmélkedni rajta, mert távolról megláttam Chad-et. Gyorsan letettem a telefont.
- Most mennem kell bocsi, majd még beszélünk.- dadogtam mikor odaért.
- Jól van, menj csak. Szia.- mosolygott.
Úgy kattogtak a fejemben a fogaskerekek, hogy alig tutam követni gondolataimat. Nem tudtam, hogy ki az a titokzatos "D." betű. Biztos voltam benne, hogy Justin-nak is köze van ehhez a dologhoz. Nem hiába hasonlított a beszélgetés és az üzenet.
Mindezekről csak sejtéseim voltak, ám azt az egyet tudtam, hogyha kiderül, hogy én ezt az üzenetet láttam, hatalmas bajba fogok kerülni...




















Sziasztok, drágák!

Remélem tetszett ez a rész. Nem tudom mikor hozom a kövi részt, de a chat-be majd odaírom, ha készülőben lesz. Apropó chat; oda is tudtok majd véleményt írni. Nyugodtan megtehetitek. Blogcsere is indul, úgyhogy linkeljetek nekem majd nyugodtan. A komiknak is örülnék. Lehetőleg többet komizzatok, mint az előző résznél, mert ha gyér lesz a komik száma, sajnos nem tudok új részt hozni. Remélem jól vagytok!
Sok puszi: Loren♥




3 megjegyzés:

  1. folytasd gyorsan!

    VálaszTörlés
  2. igyekszem, amint elkezdem írni a kövi részt írok nektek a chat-be. :)

    VálaszTörlés
  3. nagyon tetszik, gyorsan hozz kövit :))♥

    VálaszTörlés