2013. szeptember 23., hétfő

~11.rész: ♥~

11.rész



"Mi van, ha Justin tényleg AZ? Összeakadtam egy bűnözővel és ráadásul még csak nem is kedveljük egymást. Ki tudja mi történhet velem?!"

Ehhez hasonló gondolatok cikáztak át másodperces sebességgel agyamon. Közben ügyelnek kellett, arra, hogy ne essek hasra. Amikor ideges vagyok, képes vagyok bármiben orra esni. Időközben neki mentem valakinek és igen, sikerült a földön kikötnöm. Chad-nek mentem neki. Hagytam, hogy felsegítsen, majd ránéztem. Tuti, hogy be volt nyomva. Az idióta vigyoráról tisztán megállapítottam.
- Chad, te részeg vagy!- mondtam döbbenten.
- Te meg úgy nézel ki, mint aki szellemet látott.- vihogott egyfolytában.
Igazából elakartam volna mondani, az imént hallottakat egy normális embernek, de úgy látszott Chad abban a momentumban nem tartozott a túlzottan értelmi részleghez.
- Aj, hagyjál már. Hol van Anne?- kérdeztem dühösen.
- Asszem bent van és bulizik. Elég jól nyomja.- motyogta totál magán kívül.
Nem tudom, hogy pontosan hány pohár alkohol csúszott le már akkor a torkán, de biztos, hogy nem kevés.

Tényleg elég nagy buli volt, most az előadó teremben, székek helyett egy pár asztal volt roskadásig rakva piával és rágcsálnivalóval. Igen, jól gondoljátok, a piából volt több.
Üvöltött a zene, mindenki táncolt és nekem fogalmam sem volt róla, hogy mi ez a nagyszabású ünneplés. A társaság több mint a fele (szinte az egész) erősen be volt italozva. Az volt a gyanúm, hogy ez tuti egy spontán buli. A vezetőség ekkora "hacacáré"-t kétlem, hogy megengedett volna. 
- Gyere igyál valamit!- mutatott az asztal felé Tess, egy másik segítő és azonnal táncolni is kezdett valami két méteres benga állattal.
Elvettem egy meggyes sört és próbáltam nem neki ütközni az amúgy is instabil embereknek, miközben barátnőmet kerestem.
Egy nagy kör közepén találtam meg, ahol illuminált állapotban táncolt, valóban elég vicces helyzetet keltve. Viccesebb lett volna, ha tud magáról és mondjuk nem részeg. Átfurakodva két ember között próbáltam kiráncigálni a középpontból.
- Ugye milyen jó a buli?- ölelt meg vihogva.
- Ööö..figyelj Justin tény...
- Jaj, ne már! Lazulj már el gy kicsit. Élvezd az életet, bulizz! Nem igaz, hogy mindig ezen a gyereken jár az agyad. Tuti, hogy titokban bele vagy zúgva!- röhögte el az utolsó mondatot.
Hogy feltételezhet egyátalán ilyet?! Ebbe a bunkóba! Pffff..
Szememet forgatva vettem újra a bátorságot, hogy átverekedjem magam a tömegen ami elég nehéz munka volt. Néha néha hozzányomódtam egy pár izzadt testrészhez. Undorító.
Egy csomóan véletlenül rám öntötték italukat, úgyhogy a pólóm remekül festett, művészi alkotás lett.
Próbáltam valami nyugisabb helyet keresni, így bevonultam egy sarokba. Addigra már annyi emberi testrész hozzám ért és annyian leakartak tapizni (vagy smárolni) hogy a sírás kerülgetett. Egyátalán nem akartam ott lenni. Eért írtam egy üzenetet apámnak:

" Apa, azonnal gyere értem.
   MOST!
   Lisa x"

Amikor már ujjammal a "küldés" gombra nyomtam volna észre vettem, hogy valaki áll felettem.
- Nem hiszem, hogy hajnali 2-kor indul járat.- hallottam meg az ismerős, de kevésbé kedvelt (sőt utált) hangot....Bieber.
- Jaj, de okos valaki!- mondtam gúnyosan.
- Hát valaki meg úgy látszik nem!- mondta és elkezdett röhögni saját "igazán frappáns" beszólásán.
- Haha.- mondtam flegmán.
Egyébként tényleg az lett volna a vége, hogy apu nem tudott volna, hogy eljönni értem, anya pedig szívszédülést kapott volna, hogy az egyetlen pici lányának biztosan baja esett.
- Haza akar menni a kicsi Lisa? Talán nem élvezi a tábort?- kezdte agúnyolódást.- Lisa mindig megvalósítja az álmát, semmit nem ad fel blablabla...-játszotta túl az agyát.
- Jól van Bieber elég lesz, ez itt nem egy meghallgatás, hogy színészkedned kelljen. Ráadásul elég pocsék előadás. Amúgy sem adnám meg neked azt az örömöt, hogy itt hagyom ezt a tábort.- mosolyogtam erőltetetten és kitöröltem a még elküldetlen üzenetet.
Még elveszekedtünk volna, ha az egyik srác nem vonszolta volna mellénk a szint hulla részeg Annie-t. Valami olyasmit motyogott, hogy nagyon rosszul van. Hát, tény a feje színe szerint, tényleg rossz bőrben lehetett. Megtámasztottam egyik oldalról, majd odavakkantottam Bieber-nek, hogy segítsen a másik oldalon. Igen, csak azért kértem meg őt, mert ketten voltunk józanok az egész bagázsból.

~*~

- Ú, de milyeneket öklendezett!- élte bele magát a félórával ezelőtt történt dolgokba Justin.
- Hagyd már abba basszus, felfordul a gyomrom!- mondtam.
- Te komolyan még plüssmacival alszol?- kérdezte a kelleténél hangosabban vihogva.
- Fogd már be, Annie alszik! Héj, az Teddy és ne nyúlj hozzá!- kaptam ki a kezéből szeretett plüssmackómat és elkezdtem nyugtatgatni. (Mármint a plüssállatot.). "Semmi baj. Nem bántott ez a csúnya, rossz bácsi!"
- Hát ez kész!- csapkodta Bieber a térdét és úgy röhögött, hogy láttam mind a 32 fogát. (vagy mennyit xd)
- Na, húzás van kifele!- tessékeltem ki "udvariasan" a faházból.
- Miért?
- Mert megyek sétálni?!- vettem fel a fekete kötött kardigánom.
- És én miért nm maradhatok itt?
- Mert Anne alszik, és nem hagyhatom itt VELED.
- Féltékeny vagy?- húzgálta a szemöldökét.
- Hohó, Bieber csak szeretnéd! Különben sem érzek irántad semmit. Az unszimpátián kívül. Nem jutnál sokra egy alvó lánnyal.- mondtam mir felhúzta a szemöldökét.
- Na jó, nem vagyok kíváncsi...az érdekes gondolataidra.És nehogy megint elkezd azt a sztorit, hogy "Pedig a tóban nem úgy tűnt. Vagy..pedig amikor átvertelek és te azt hitted, hogy megakarlak csókolni nem úgy tűnt."- Justin gúnyosan bólogatott és közben mosolygott. Hozzá tenném mindkettőt gúnyosan, micsoda meglepetés.
- Az elsőt akartam kivételesen mondani...az jobb élmény volt.- kacsintott rám.
Olyan szinten zavarba lettem, hogy azt is elfeljtettem egy pillanatra, hogy mi a nevem.
- Na jó, tűnés!- tessékeltem ki végleg.

- Muszáj követned?- álltam meg hátra fordulva.
- Olyan vicces amikor ideges vagy...még viccesebb mikor zavarban vagy és próbálsz úgy tenni mintha nem lennél.- nevetett.
Kicsit bóknak tűnt, de mindegy....


Sziasztok!:)
Megjöttem a 11.résszel remélem tetszik. Tudom, "kicsit" késtem vele, ezért bocsánatot is kérek. Ez az év eleje nekem elég zűrös. Meg hát a magyar tanárom kitalálta, hogy hétfőre írjuk 6 oldalas olvasónaplót a Biblia egyes részeiről (A/4-es füzetbe) úgyhogy szombat-vasárnapom arra ment rá. Na, és 4 napja töltöttem be a 17-et, úgyhogy királyság van!:DxDDD Remélem nektek is jól telik a suli.
Ui.: 5 komi és 3 pipa után biztos jön a kövi rész! Az még nem tudom egyenlőre mikor lesz! Nagyon köszönöm a komijaitokat, nagyon jól esnek! Ti amo.♥.♥
Puszi: Loren♥
 
 

5 megjegyzés:

  1. áhj.. ez annyira.... édes<3 olyan édesek ketten <3 annyira tetszik a blogod. remélem sietsz.

    u.i.: rég beszéltünk :c<3 dehát a suli...
    ígérd meg h sietsz !!!<3

    puxi:Ramcsii<3

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jo lett!!! Imadom!!! Lecci siess a kovivel :) *-* ♥

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok. Köszönöm, örülök hogy tetszik. A kövi részröl még fogalmam sincs mikor tudom megírni. :/ Puszi
    - Loren xx

    VálaszTörlés
  4. oh, köszönöm!:) Egyenlőre még nem tudom, mikor fogom elkezdeni írni
    - Loren xx

    VálaszTörlés