2013. szeptember 2., hétfő

A nyárnak vége..

Sziasztok!:)

Ismét sajnos nem új résszel jelentkezem, arról lenne szó, hogy mikor tudok új részt hozni.
Egyenlőre még nem tudom, mert ma ajánlották fel az iskolában, hogy lehetek a suliújság új főszerkesztője.
Ez hatalmas öröm számomra, ugyanis minden álmom, hogy egy nap újságíró lehessek, szóval nagy előre lépés az álmom felé. ;) A másik pedig az, mivel most már tizedikes vagyok, többet kell tanulni, mint nulladikban kellett. A külön foglalkozások meg csak még jobban le fogják foglalni az időm. (suli újság, kötelező külön tesi stb.) Szerintem mindenképp fogok hozni részt hetente maximum 2-3 hetente, nem hiszem, hogy hét közben géphez jutok.
Mindenkinek sikeres suli kezdést kívánok és sok szerencsét annak, aki most ment középiskolába/gimnáziumba. (Nekem is izgalmasan teltek az első napok/hetek tavaly.)
Remélem nem bántátok, hogy megosztottam veletek ezt a számomra nagyszerű hírt.

Puszi: Loren♥

4 megjegyzés:

  1. sok sikert Loren :)
    váljon valőra minden álmod^^

    VálaszTörlés
  2. Jaj, de aranyos vagy. Köszönöm szépen!:) Viszont kívánom ezt neked is!!! XOXO

    VálaszTörlés
  3. Tudod amikor azt irtam neked,hogy beleolvasok a blogodba nem arra számítottam,hogy kiolvasom.Nagyon tehetséges író vagy és gratulálok.Be kell hogy valljam,hogy én már olvastam a blogod csak kevés rész volt és elvesztettem.:)

    Siess a következővel és ha irtál irj nekem egy komit a blogomra vagy emlékezztess rá a chat-en :*
    ××BieberGirl

    VálaszTörlés
  4. Szia. Szerintem a következő rész jövő hétvégére várható. Még nem tudom. (A tanulástól függ.) Már elkezdtem de még nagyon kevés. Nagyon jól esik hogy ezt mondod! asdbgbb el sem hiszed mennyire! nagyon szépen köszönöm. Remélem továbbra is majd olvasója maradsz a blogomnak. :)♥
    Ui.: Én vagyok szerintem a blogod legnagyobb rajongója!:D

    Puszi:Loren♥

    VálaszTörlés