2013. július 5., péntek

~7.rész: ♥~

7.rész


A biztonság kedvéért előkotortam bőröndömből az elem lámpámat és annak fényével körbe pásztáztam a szobát. Egy árnyéknál azonban megálltam és odamentem. Majdnem felsikoltottam a rémülettől, ám valaki megakadályozta ezt...

Hála a jó égnek CSAK Chad volt az. 
- Chad, megmondanád, hogy te mi a jó eget csinálsz itt az ÉJSZAKA közepén?- mordultam rá, miután lehámoztam kezét a számról.
- Csak elakartam mondani valamit.- hajtotta le a fejét.
- Hát szerintem jobb megoldás is van annál, hogy bemászol az ablakon éjjel és halálra rémisztesz.
- Bocs, nem volt szándékos.
- Semmi gond. Na, miért is jöttél?
- Hát mondani akarok valamit, de itt nem jó. Nem vagy éhes?
- Ami azt illeti, de. 
- Majd a konyhába elmondom.
- Úgy érted beszökünk a konyhába?-vágtam megrémült képet.
- Aha. Jaj Lisa, ne meséld már be nekem, hogy mindig jókislány vagy! Amit Biebs idegeivel művelsz az se semmi!-húzott maga után az ebédlő épületébe.
- Biztos, hogy ez jó ötlet?- kérdeztem utána bukdácsolva. Meg kell hagyni, eléggé félálomban voltam még akkor.

- Szóval akkor mi a helyzet?- kérdeztem tejszínhabot nyomva egy gofrira. Nem is értem miért hagyják nyitva az étkezőt éjszakára, simán bárki megdézsmálhatja. Mint például mi Chad-del.
- Justin meg fog szívatni Téged.
- Pffff..annál már úgy sem lehet semmi sem rosszabb, minthogy vele párban kell végig csinálnom ezt a tábort. Komolyan mondom, nevetséges az a gyerek. Nem is tudom mire fel dobják el az agyukat tőle lányok ezrei.
- Hát van vonzereje, jóképű és tehetséges. Minden, ami a lányoknak kell.
- Te sem gondoltad most ezt komolyan, benned is meg van mindez amiket felsoroltál.- mondtam, de legszívesebben vissza is szívtam volna szavaimat.
- Vigyázz!- mondta Chad, mire én is észre vettem, hogy a pultra kezdem el nyomni a habot.
- Jaj, de szerencsétlen vagyok!- nevettem feltörölve egy szalvétával a cukros habot.
Szintetikus az egész, nem egészséges, de attól még finom.
- Mesélj Magadról!- ült fel Chad az egyik pultra.
- Oké. Mit szeretnél tudni?- foglalok mellette helyet.
- Akármiről, például a családodról.
- Rendben, de nem lesz valami izgalmas. A szüleimmel élek Texasban, egyke vagyok, imádok táncolni és Sel a másod unokatesóm.
- Ezt le sem tagadhatnád, olyanok vagytok, mintha ikrek lennétek.- mosolyog.
- Hát talán a hajam kicsivel sötétebb, most hogy Selena átfestette az övét és egy pár évvel fiatalabb vagyok.
- Ja, igaz.
- Na, most te jössz.
- Most komolyan ennyit mondtál magadról?- nevetett fel.
- Miért? A többi nem érdekes, tök szokványos, suliba járok, ecetes uborkát eszek a moziba....
- Most komolyan, ecetes uborka moziba?- fintorgott.
- Tök finom, csak mindenki beleropog a füledbe, úgyhogy a film ezáltal nem valami élvezhető, de már megszoktuk.
- Fujj.-röhögött.
- Eltértünk a tárgytól, mesélj!
- Oké. Los Angeles-ben élek az anyámmal, 3 lánytesómmal, anya pasijával és a mostohatesókkal, elvileg. De mivel Ő inkább L.A másik részén lakik szerencsére nem nagyon találkozunk. Csak hát, most szívás...
- Miért nem vagytok jó kapcsolatban?
- Most jön csak a hab a tortán! Tudod ki az?
- Nem. Honnan a francból tudnám?
- Oké...Bieber a mostohatesóm!-mondta összeszűkült szemekkel várva a reakciómat.
- Mi? Most ez komoly?- azt sem tudtam, hogy sírjak-e  vagy nevessek.
Aztán a nevetés kerekedett felül.



- Te most komolyan kinevetsz?- kérdezte hitetlenül szegény Chad.
- Ne haragudj, ez tényleg tökre nem vicces.- törölgettem a nevetéstől kicsordult könnyem.
Komolyan néha nem értem magam, mindenen nevetek. Olyan, hogy is mondjam, kicsit gyerekes vagyok. Hát akkor mondjuk nézzük meg Bieber-t, Ő még 19 évesen le van maradva egy öt éves kisfiú szintjénél. Egyébként nem is értem miért gondolkodom rajta, hiszen elvileg utáljuk egymást, bár szerintem gyakorlatilag sincs másképp. Oké, az a csók megtörtént, szerencsére Anne-ék azt hiszik, hogy egy tervnek volt a része. Nem akarom, hogy azt higyjék, hogy engem elgyengíthet ez a strici. Utálom, de mégis mindig rajta jár az eszem. Érdekes...
- Min kattog az agyad?- kérdezte Chad felrázva gondolataimból.
- Ja, semmin, hiányzik Texas!- füllentettem, de ahogy kimondtam éreztem is, hogy tényleg hiányzik. Ott nincs ilyen nyüzsgés és nyugodtan átsétálhatsz az úton anélkül, hogy elcsapna egy autó. Meg amúgy is itt néhány ember olyan sznob, például Justin. Jaj, már megint Ő jár a fejemben. Lisa, le kell állítanod magad, az a gyerek egy bunkó paraszt,  meg sem érdemel még egy godolatot sem.
- Milyen Bieber-rel lakni?- kérdeztem.
- Mi van cica, talán szeretnéd megtudni?- igen jól gondoljátok ez a kérdés nem Chad-től származott, hanem a konyha bejárati ajtajának félfáját támasztó nemkívánatos személytől.
- Inkább fuldokolnék kint a mesterséges tóban, amibe mit tudom én milyen növények vannak, minthogy veled lakjak!- húztam fel a szemöldököm.
- Ezt megjegyeztem.- vigyorgott.- Mi van itt, meghitt beszélgetés?- kérdezte Chad-től gúnyosan.
- Szerintem Téged pont ne érdekeljen.-mondtam.
- Ó, itt van már a ribi is!-mondta.
- Ó, bocs, hogy össze kell törjem az álomvilágodat, nem minden lánynak jön be  a tapló stílusod. Tudom, hogy ez nem bírja el az érzékeny lelkivilágod.- biggyesztettem le gúnyosan az ajkam.
- Tudom, hogy Neked is bejön, ne álltasd magad!- lépett közelebb.
- Chad, húzzál már innen!- vakkantott oda neki. A fiú se szó-se beszéd ki is viharzott. Hát ezt nem hiszem el. Most komolyan itt hagyott ezzel az idegbeteggel?! Ne már, hogy mindenki fél tőle!!!
- Még most is ilyen bátor vagy?- lépett még közelebb.
- Igen. Én nem félek Tőled Bieber! Te sem vagy más, mint egy hülye egobajnok faszkalap!
- Hát babám, ha így folytatod tuti nem leszünk jóban!-mondta majd bal vállam felett meg támasztotta jobb kezét.
- Nem is akarok jóban lenni veled!-vágtam vissza, de nem volt túl erős a hangom. A közelsége, ahogy belépett a magán zónámba már megint teljesen letaglózott.
- Egy idő után máshogy fogod gondolni!- suttogta. Nem értem miért kell suttogni, kiráz tőle a hideg, ahogy ajkával majdnem a fülemhez ér. Talán  ezért is csinálta.- Addig is nagyon vigyázz Magadra, kislány!- húzta szemtelen féloldalas mosolyra a száját.- Bármi megtörténhet!- lökte el magát a faltól.

Én csak álltam ott, teljesen le voltam sújtva. Kezdtem félni Tőle. Hogy gondolja egyátalán azt hogy "Bármi megtörténhet?" Hogy merészel egyátalán másokat megfenyegetni?
Ezekkel a gondolatokkal, remegve hagytam el az ebédlőt....

Sziasztok! :)
Tudom nem lett valami észvesztően hosszú rész, de remélem azért izgalmas. A komiknak és pipáknak szintén nagyon örülnék. Bevezetném azt is, hogy csak 5 komi és 3 pipa után jönne a kövi rész. Bízok benne, hogy megtudjátok csinálni, hiszen a pipálást bárki megcsinálhatja, nem kell hozzá regisztrálnod, csak rákattintasz.
Ugyanakkor lehet név nélkül is komizni, csak akkor a végére írd oda a neved, de amúgy nem fontos odaírni.
Feliratkozni úgy látom továbbra is fel lehet, úgyhogy légy szíves iratkozzatok fel, ha tehetitek.
Ennyit szerettem volna mondani! :) xxx
Puszi: Loren♥

7 megjegyzés: