2013. július 14., vasárnap

~8.rész: ♥~

8.rész



Reggel arra ébredtem, hogy Anne lerángatja rólam a takarót.
 - Hagyjál aludni.-motyogtam arcomat a párnába fúrva. 
- Nem hagylak! Mindjárt reggeli, nem akarok elkésni és úgy járni, mint Te a múltkor.- dühöngött.
 - Jól van, megyek már.- kászálódtam ki az ágyból, felkaptam azokat a ruhadarabokat, amik kezem ügyébe kerültek.
 - Izé...hát kicsit kócos a hajad Lisa.- mutatott rá a fejemre. 
Őszintén szólva úgy össze volt gubancolódva a frizurám, hogy még egy madárijesztő is megirigyelhetett volna. - Aj, a francba erre most nincs idő.-morogtam és megpróbáltam ujjaimmal rendezni hajamat. 
- Menjünk már!- mondta Annie és idegesen maga után húzott. 
Pont időben értünk oda. 
Egész reggelinél csak a múlt éjjelen gondolkodtam. 
Ekkora egy szemetet, mint Bieber! Nem értem akkor mi a fenének vonzódom hozzá. - Hahó, Föld hívja Lisa-t!- húzta el kezét a szemem előtt. 
- Jaj, ne haragudj, csak gondolkodtam.- ráztam meg a fejem. 
- Hát azt látom. Mi a szar?!- tátotta el a száját és az ajtó felé nézett. 
Én is odanéztem, hogy mi lehet olyan érdekes. Természetesen a "Császár" lépett be rajta. Csak neki szentelnek ekkora figyelmet, ja meg nekem, de akkor is csak azért, mert megalázott az egész tábor előtt. Persze, hogy rajta senki sem kérte számon, hogy miért késett majdnem fél órát (!!!) a reggeliről. Neki meg van engedve.. 
- Ja,persze öfelsége késhet!- motyogtam visszafordulva a müzlimhez. 
- De az a test, aztaa!- álmélkodott még mindig Annie. 
- Pff..nem nagy szám.-motyogtam. 
Elfelejtettem említeni, hogy a drágalátos félmeztelenül volt. Elismerem tényleg jól ki van dolgozva a felsőteste, nekem is pár pillanatig rátapadt a tekintetem. De azt már nem, hogy én is beálljak azoknak a lányoknak a sorába, akik csorgatják a nyálukat ez után a bunkó után. Valljuk be a segítők (mármint a lányok) 99%-ának igenis bejött. Nem tudom felfogni, hogy miért, hiszen mindenkivel taplóskodik. Amikor elment a reggeliért nagy sugdolózás támadt a lányok között. Gondolom az volt a beszélgetések témája, hogy "Úristen, milyen nagyon jó pasi!" Inkább az undorító és a szemétláda jelzőket használnám. Mikor kivittem az üres tálcával ö pont akkor jött vissza. Igyekeztem nem ránézni. Mikor elment mellettem hirtelen magához rántott és a fülembe súgta: - Próbán találkozunk!- ajkai súrolták a fülemet. Bele borzongtam és meg sem tudtam szólalni. Elhúzódott Tőlem majd el is tűnt az asztalok között. Egy csomó irigylő szempár meredt rám. Annyira zavarban voltam, hogy amikor mentem a tálcával megbotlottam. A tálca a levegőbe repült, én meg seggeltem egyet ott mindenki előtt. Égés a táborban lvl 2. Nagyszerű. Nagy nehezen felkászálódtam, mindenki rajtam nevetett. Jó lehetett nekik, ha ilyen jól szórakoztak a szerencsétlenkedésemen. A könnyeimet visszatartva mentem ki az épületből. 
Amikor a kis házunkhoz értem már nem bírtam tovább. Idegesen vágtam le magam az ágyra és sírni kezdtem. 

- Lisa, te vagy az?-figyeltem fel az ajtó nyitódásra. Anne volt az.
- Igen, de azt kívánom bárcsak ne lennék itt.-szipogtam.
- Ugyanmár, ne mondj ilyet! Mi lenne velem nélküled?- ölelt át.
- Megnyernétek a párbajt Chad-del!
- Ti fogjátok megnyerni, tudom hogy Neked ez mennyire fontos.
- Képtelen vagyok VELE együtt dolgozni.
- De legalább ott van neked Rooob! Ú, de helyes pasi!- vigyorgott Anne.
- Ajj, menj már.-mosolyogtam könnyeimen keresztül.
- Nem vagy te olyan gyenge lány, hogy ez a strici gyerek kikészítsen.
- Igazad van. Lett is egy jó ötletem.- töröltem le véglegesen a könnyeimet.

~*~

Eldöntöttem, hogy nem fogom kimutatni, hogy mennyire meg tud bántani. Pont az ilyen helyzeteket és embereket keresi. Akiket meg lehet szégyeníteni és gyengék. Erős leszek. Eltüntettem a sírás nyomait egy kis hideg vízzel, majd nagy mosollyal léptem be a próba terembe. Ezt neked Bieber!
- Melissa, heló! Hát itt vagy?- fordult felém hatalmas mosollyal Rob.
- Igen, remélem nem késtem el.- viszonoztam a mosolyt.
- Justin úgy látszik késik.- jegyezte meg.
- Ő egy bunkó, biztos direkt csinálja.- motyogtam.
- Jobban is kijöhetnétek.
Épp ekkor lépett be Justin. Full cap volt rajta meg egy gatya. ENNYI. Oké, lehet, hogy meleg van, de azért nem kéne folyamatosan így járkálnia.
- Nem telik pólóra Bieber?- kérdeztem erőltetett vigyorral.
- Nem fognád be csak egyszer a po.....
- Elég legyen ebből!- ordította el magát Rob leállítva Justin-t.
- Héj, ember ne ordíts már!- röhögött Justin.
Ekkora egy gyerekes seggfejet én még világ életemben nem láttam.
- Kezdhetjük végre a próbát?- kérdezte most már halkabban.
- Én eddig is ezt akartam.- sóhajtottam fel.
- Oké, milyen számot szeretnétek? No Air, Chris Brown ft. Jordin Sparks?
- Most komolyan?- nyögött fel Justin.
- Jó lesz!- vágtam rá.
-  Okés, készítsetek hozzá koreográfiát!- mondta.
- Együtt fogunk dolgozni, bárhogy sem tetszik egyikőnknek se! Nyernünk kell!- fordultam Bieber-höz.
- Húú, de maximlista itt valaki, de akkor jobban meg kell ismernünk egymást!-kacsintott.


Sziasztok!

Tudom nem lett valami hosszú a rész, ezért elnézést is kérnék. Elég rossz napom volt, nem tudom hallottátok-e, hogy tegnap meghalt a Glee sztárja Cory Monteith. Aki feltűnt a Monte Carlo c. filmben is. Nem voltam a rajongója, de rendkívül tehetséges volt. El sem tudom képzelni mit érezhetnek a rajongói, de ha Justin-nal vagy Sel-lel történne valami én nem tudom mit csinálnék. Annyit üzennék nekik, hogy maradjanak nagyon erősek!♥  Szerintem ez a hír felnyitotta a szemét az összes rajongó tábornak... R.I.P Cory!♥
Puszi: Loren♥


Ui.: Pár kominak és pipának örülnék! Köszönöm♥

9 megjegyzés:

  1. Hosszabb részt Akarok! Ez elég jó lett de most már elkezdhetnének próbálni is. Szerencsétlen Lisa, már nem azért de én láttam magam előtt ahogy elvágódik. :)
    Siess a Kövivel! :)
    xx Rita

    VálaszTörlés
  2. Én is hosszabbat akarok!!! :P Imádtam! :P

    VálaszTörlés
  3. Bocsi, csajok máskor hosszabb lesz, csak elég ratyi napom volt. De azért köszönöm! <3
    - Loren xx

    VálaszTörlés
  4. ez nagyon yóó lett ♥ /kicsikét hosszabbat/ de am kurva jóóó ♥ - Ramii

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm. Igérem, a következöt megpróbálom hosszabbra írni! :) <3
    - Loren xx

    VálaszTörlés
  6. Nagyon joo,hamar a koviiiit

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Nézz be hozzám mert van egy díjam neked!:))
    http://justinlovejeni.blogspot.co.uk/

    VálaszTörlés
  8. sziia nagyon jó lett van neked egy díjam :)) http://chanelandjustinlovestory.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  9. meglepiii.. kukkancs be :)) AWARD ♥ http://ashleyandnicolebestfriend.blogspot.hu/p/award_2555.html

    VálaszTörlés