2013. december 16., hétfő

~15.rész: ♥~

15.rész



- Lisa, itt vagy?- lépett be Sel a szobába.
- Nem ez csak a szellemem.- mondtam komoran, arcomat a párnába fúrva. 
Azt kívántam bárcsak megfulladnék és, legalább nem kellene elviselnem az arrogáns Bieber létezését. Megpróbáltam teljes szívemből utálni, de csak a lelkiismeret furdalás jeleit véltem felfedezni magamban. Ilyen érzékenynek még soha nem mutatta magát, mint amilyen körülbelül fél órája volt. Amit akkor láttam, az egy mélyen megsebzett fiú volt és nem a " nagy Justin Bieber", akit minden nap mutatni próbált magából.
Tulajdonképpen, a saját érzéseimmel sem voltam tisztában. Nem értettem magam. Az egyik pillanatban még remeg a lábam a jelenlététől, a másikban, pedig megpróbálom magamra erőltetni azt, hogy utálom.
Igaz, a bunkóság olyan tulajdonságaihoz tartozott, amit ki nem állhattam.
Azonban, valami volt benne, ami úgy vonzott, mint a mágnes. Pedig tudtam, hogy ez a dolog nem játék, tulajdonképpen a veszéllyel kellett küzdenem.
- Lisa, ma megyek egy díjátadóra. Nincs kedved velem tartani?- mosolygott rám Selly kedvesen.
- Attól függ összetudom-e szedni magam.- fordultam hanyat és kisöpörtem a könnytől odaragadt hajat az arcomból.
- Igen, sírtam...miatta. Óriási taps Lisa a lúzerségedért.- gondoltam magamban.
- Te sírtál?- ült le Sel az ágyam szélére.
- Dehogy....pfff Egyébként nem adnál tippet, hogy mit kell felvenni egy ilyen díjátadóra?- fecsegtem össze- vissza, próbálva terelni a témát.
- Lisa, először is ismerlek. Pocsék amikor megakarod játszani magad, másrészt túl feltűnő, mikor terelni akarod a témát. Halljam, mi a baj?- kérdezte felvéve a bizalmas pózt és fürkészni kezdte az arcomat. Jaj ne, anyám is ezt szokta csinálni, mikor ki akar belőlem minden áron húzni valamit. Hozzá teszem, hogy általában sikerrel is jár.
Felnéztem a plafonra, mintha valami égi sugallatra várnék, hogy most mit is mondhatnék.
- Jaj, jól van.- sóhajtottam fel.-  Bieber leribancozott, mert őszinte részvétemet nyilvánítottam ki, az anyja halálával kapcsolatban.
Mivel láttam, hogy Selena-nak semmi rakciója nincs(gondolom várta a sztori végét) ez ügyben elkezdtem magyarázkodni.
- Selena, most mond meg, honnan tudhattam volna, hogy őt ez ilyen érzékenyen érinti?! Még nem is normális emberi reakció volt, elkezdett velem ordítozni. Már nem azért, de nem ő itt az isten-császár, hogy akár kivel kénye-kedve szerint ordibáljon. Különben is, akkor nem mondtam volna, ha tudom, hogy ez ennyire felzaklatja. Habár egy anya halála mindenkit súlyosan érint. Én csak...életemben először (és szerintem utoljára) megsajnáltam. Annyira más az arca, mikor szomorú, lehet látni az érzelem tükröződést és nem annak a bunkó parasztnak láttam, aki egyébként lenni szokott. Más, érted?! De úgy látom tévedtem....elé nagyot.- töröltem le a szemem sarkából egy könnycseppet.
Észrevettem, hogy kedves rokonom és egyben legjobb barátnőm halványan elmosolyodik, majd egyre biztosabb lesz a mosolya.
- Most meg miért mosolyogsz? Tudom, hogy ronda vagyok sírás után.- mondtam, majd kezembe vettem a kis tükröm és megnéztem sírástól kissé vöröslő szemeimet.
- Nem. Gyönyörű vagy sírás után is. Neked tetszik.- jelentette ki teljes bizonyossággal a hangjában mind három mondatot.
- Mi?! Nem, ez nem igaz!- mondtam ki gyorsan azt a mondatot, ami meglepettségemben először eszembe jutott. Annyira mellbe vágott ez a mondat, amivel már én is küzdök egy ideje, hogy azt hittem mindjárt megfulladok.
- Lis, figyelj én most nem akarok okoskodni,de süt rólatok, hogy vonzódtok egymáshoz, és most ezt nem szívatásból mondom. Tényleg. Ha nem is tetszetek MÉG egymásnak, a vonzódás jelei látszanak. Rajtad is és rajta is. Melissa, tudnod kell, hogy a szerelem nem akkor toppan be, mikor te akarod. Jöhet akkor is, amikor a hátad közepére sem kívánod az egészet. Azt meg főképp nem te irányítod, hogy kibe szeretsz bele. Ez csak úgy kialakul. Jön és sajnos megy is.- sóhajtott fel bánatosan. Még tuti szereti azt a Taylor gyereket az Alkonyatból.
- Annie is azt mondta, hogy már az első pillanatban látta, hogy meg van köztetek az a bizonyos szikra.- állt fel az ágyamról.
- Ti a hátam mögött kibeszéltek?- kérdeztem teljesen felháborodva, ami hozzá tenném ez esetben jogos volt.
- Hát, csak a nyílván valót beszéltük meg...- mondta  nyugodtan.
Mielőtt teljesen kiakadtam volna, hogy a két legjobb barátnőm megbeszéli a "szerelmi ügyeimet" (Csak szerintük szerelmi.) Selly berobbant azzal a mondattal, hogy kell nekem egy normális ruha, amiben megjelenhetek a díjátadón.
Selena nekem adta az egyik rég koktél ruháját, kicsit begöndörítették a hajam, Cara pedig megcsinálta a sminkem és már kész is voltam.
- Gyönyörű vagy.- mosolygott rám Sel, szögegyenesre vasalt haját füle mögé tűrve. Csodásan nézett ki, mint mindig.
- Köszönök mindent, tényleg.- mosolyodtam el és megöleltem.
- Semmiség csajszi, tudod hogy rám mindig számíthatsz. Na de most már indulnunk kell, ha nem akarunk elkésni.


A terem dugig volt emberekkel és mind híresség volt. Mielőtt bementünk volna a fotósok megrohamoztak engem és Sel-t. Nem hiszem, hogy én ezt kibírnám minden egyes nap.
Selena fellépését nagy taps követte, Come & Get It című számával ismét felrobbantotta a színpadot.
- Szupi voltál.- öleltem meg miután lejött a színpadról.
A újságírók készítettek rólunk egy fotót.




- Sziasztok srácok!- kiabált Sel oda öt fiúnak, akik felénk tartottak.
- Selena, rég láttunk!- ölelte át Sel-t az egyik, azt hiszem a fürtös.
Nem annyira szerettem igazából a zenéjüket.
Bemutatkoztam mindegyikőjüknek. Szimpatikusak voltak. Imádtam, azt, ahogy a brit akcentusukat megpróbálták elrejteni az amerikaival.
- És mi a hobbid?- kérdezte Zayn összetett kézzel érdeklődően felém hajolva.
- Imádok táncolni, ez az életem.- mosolyogtam.
Miközben beszélgettünk egyre jobban megkedveltem, láttam, hogy érdekli amit mondok és nem csak azért figyl rám, hogy megdöntsön, mint ahogy Bieber ez esetben tenné.
Utáltam, hogy minden egyes kis gondolatomban ott volt.
- Elkérhetem a számod, persze, ha nem baj!- mondta hamsikás mosollyal az arcán. Eszméletlenül szívdöglesztő látvány volt.
- Nem, persze, hogy nem baj.- dadogtam zavaromban össze-vissza.

- Imádlak, köszönöm, hogy magaddal vittél.- bújtam be a pihe-puha takaró alá, miközben Anne egyenletes szuszogását hallottam a szomszéd ágyból.
- Máskor is szívesen elviszlek.Láttam Zayn-nel elvoltatok, de vigyázz vele, nagy csajozó gép hírében áll.- figyelmeztetett Selly.
- Jól, van.- sóhajtottam fel.- Bieber féltékenységi rohamot fog kapni.- vigyorogtam önelégülten.
- Szóval még is érdekel!- mondta Selena.
- Cseppet sem.- rántottam meg a vállam.- Fáradt vagyok. Na, jó éjt!- ásítottam egyet és lekapcsoltam az éjjeli lámpát.
-Persze, hogy ilyenkor akar aludni, mikor Rá terelődik a téma.- motyogta Sel.
- Mit mondtál- kérdeztem.
- Semmit, neked is jó éjt!


~*~


- Na mit csináltál tegnap?- kérdezte Bieber vigyorogva a próbán.- Nem mintha meghalnék a kíváncsiságtól.
- Hát, ha tudni akarosd, bár semmi közöd hozzá, Selena-val voltam egy díjátadón és találkoztam  One Direction-nal.
- Hú, de menő vagy. Egy csapat nyálgép.- fintorgott.
- Ellenben veled, nagyon is jó fejek voltak, ó és képzeld Zayn Malik megadta a telefon számát.
A mondat második fele megtette a hatását.
- Zayn...Malik.- ejtette ki a száján a nevet színtiszta gyűlölettel.
- Nem mintha ez rád tartozna.
- Fogtok találkozni.- sötétült l a tekintete.
- Lehet, hogy igen, lehet, hogy nem.- vigyorodtam el, élvezve, hogy húzom az agyát.


* Justin szemszöge *


Úgy éreztem utálom Melissa-t, de tulajdonképpen nem is utáltam, hanem csak idegesített, hogy nem omlott azonnal a karjaim közé.
Gyűlöltem magam azért a felismerésért, hogy nekem ez a csaj kell, és itt nem az egy éjszakás kalandokra gondolok.
- Te beteg vagy Bieber!-gondoltam magamba és hatalmasat szívtam a frissen tekert joint-ból.
Akármennyire is utálom az érzést, amit iránta kezdek érezni muszáj lesz megállítanom abban, hogy találkozzon azzal a gyerekkel. 
Nem ismeri, hogy mikre képes. Én viszont elég jól ismerem.
Melissa hatalmas veszélyben van és most az egyszer nem tőlem. Malik pont a legveszélyesebbek közé tartozik. Az ő maffiájuk hibája részben anyám halála is, ezért is gyűlölöm őket. Egytől- egyig lelőném őket és egy nap meg is fogom tenni.
Martinez veszéyben van.....hatalmas veszélyben. Meg kell akadályoznom, bámit is tervez vele az a rohadék.



Sziasztok!:)

Ez lett volna a 15. rész, remélem tetszik. Innentől fellendül a történet és szerintem egyre többet olvashattok majd Justin szemszögéből. Szeretném, ha továbbra is komiznátok, megnyomnátok a részek alatt álló pipát. Köszönöm az előző részre a 6 komit, nagyon jól estek!♥
Hogyha a blogomon jártok és elolvassátok a részt, légyszi mindenképp hagyjatok valami jelet magatok után. Nagyon jó lenne tudni, hogy kinek hogy tetszik.
A következő részel nem tudom mikor jövök, de ha nem jelentkeznék új résszel 2014-ig, akkor szeretnék kellemes karácsonyi ünnepeket és boldog új évet kívánni mindenkinek!
I love you all, be active!♥
Pusszantás: Loren♥

Ui.: Szeretném tudni, hogy szeretnétek-e ha Facebook-os csoportot hoznék létre a blognak, így tudnátok, hogy mikor vagy friss rész/esetleges változás. Légyszi erről is írjatok választ!!!!!







6 megjegyzés:

  1. Szia baby!:) <3
    Igazából meglepődtem. Most nagyon hosszú volt a rész, aminek külön örülök, mert sajnos elég rövid részeket hozol. Érzem, hogy csak most kezd igazán beindulni a történet. Tudod, hogy imádom a rossz fiúkat, mert mégiscsak izgalmasabbak, mint a jók.;) Erre vártam már mióta...Hogy Bieber egyszerre legyen jó és rossz, és végre teljesül a kívánságom.
    Ami azt illeti, várom a "Justin szemszögeket" is. Olyan jó a fiúk gondolatait olvasni, még ha igazából lány is írta.
    A Facebook- csoport nem rossz ötlet, én tuti a tagja lennék!;)
    Nagyon remélem, hogy lesz még rész ebben az évben, vagy ha nem is itt, valamelyik blogodban.:)
    Puszillak, Szabina ;) <3

    VálaszTörlés
  2. Erre nem tudok mást írni, csak azt hogy: Imádlak és köszönöm a tippeket és a biztatást! #példaképemírásban

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszett a rész.
    Hogy Justin meg akarja védeni Melissát. És Zayn.. a kis rossz fiú:D♥-Ramii:* (Ramcsó) :"D

    VálaszTörlés
  4. Ramcsooo <3 Biztosithatlak arrol, hogy a blogban meg sok varatlan esemeny bekovetkezhet es meg korant sincs rendes kapcsolat koztuk, hiszen ugy ellaposodna a tortenet ;)
    Puszillak! :*
    - Loren xx

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó rész lett =D mikor lesz a következő rész? :)

    VálaszTörlés
  6. Szia.
    köszönöm szépen, örülök, hogy tetszett. :)) Még egyenlöre nrm tudom. :/
    - Loren xx

    VálaszTörlés