2013. november 4., hétfő

~13.rész: ♥~

13. rész



* Selena szemszöge * (a blogban Sel exe Taylor Lautner)


    Cara, a sminkesem még elvégezte az utolsó simításokat arcomon, még egy utolsó hajtincsemet begöndörítették, amikor Brian, a mostoha apám és egyben menedzserem, valamint testőröm jött be az öltözőbe. Több funkciós apa. Még egy utolsó pillantást vetettem magamra.
A hajam tökéletesen állt, minden a helyén volt. Kívülről.....
Legbelül össze voltam törve, már vagy két hete csak azért mosolyogtam, hogy a rajongóim és a családom meg ne ijedjenek. Legszívesebben magamra zártam volna az ajtót és sírtam volna. Két és fél év...az sok idő. Szerettük egymást nagyon. Taylor romantikus fiú volt, mindig elhalmozott mindennel.
De az utóbbi időben amikor elkezdődtek a forgatásai egyre többet nem tudtunk találkozni. Gondolkoztam, hogy lehet tényleg  sok volt a munka. Nem. Találkozott egy másik lánnyal, bele szeretett és nekem azt mondta, hogy százszor jobbat érdemlek nála. Igen, a szívem darabokra törött. Az első fiú akit igazán szerettem többé nem volt az enyém. Igen, lezárhattam volna ezt a kapcsolatot egy oltári nagy balhéval is, de ésszerű megoldásként a "maradjunk barátok" opciónál maradtunk. Igen, tudom, nincs olyan, hogy szakítás után barátság. Mert valamelyik félnek a tüske ott marad a szívében. Ez esetben,pedig az én szívemben.
Visszaemlékeztem, hogy milyen jó volt vele lenni, hogy mindig mennyit nevettünk, mikor együtt főztünk vagy bármi mást csináltunk. Szerettem és tudom, hogy nem fog egy hamar ez az érzés elmúlni.
- Sel, idő van!- simította meg a vállam Brian, és arra eszméltem, hogy egy könnycseppet törlök le a szemem sarkából.- Minden rendben veled?
- Igen apu, persze jól vagyok.- bólintottam és megpróbáltam elereszteni egy biztató mosolyt.
- Nemsokára úgyis mész meglátogatni a táborba Melissa-t, jót fog neked tenni.- nézett a szemembe.
- Igazad van.- bólintottam.
 Lisa a másodunoka testvérem és mióta az eszemet tudom legjobb barátnők vagyunk. A karrierem miatt sajnos nem találkozhatunk annyit, amennyit szeretnénk. Most legalább adódott alkalmunk találkozni, mert meghívást kaptam a  Los Angeles-i Művészet és- Zene Egyetem által szervezett táborba, hogy lépjek fel. Szívesen elvállaltam, hiszen tudom, hogy Lissy örülne, ha végre láthatna és én sem tennék másképp.
Végre lesz valaki akivel egy jó kiadósat tudok beszélgetni. Nem, nem arról van szó, hogy a sztárvilágban nincsenek barátaim. Ott van például; Tay vagy Demi. De nekem akkor is az otthoniak maradnak a legigazabb barátaim; Lisa és az unokatestvérem, Priscilla.
Tudom, hogy ők soha nem bántanának semmivel és nem árulnának el.
Ők adtak nekem erőt; apu, anya, Priscilla, Lisa, a nemrég született kishugom, Gracie és nem utolsó sorban a rajongó táborom, a Selenatorok. Mindig mindenben támogatnak és szeretnek. Mindennap rajongói levelek ezreit kapom, olyan mondatokkaal, hogy "Te vagy a példaképem." Ezen a mondaton általában elgondolkodom. Én, mint példakép?! Igen, tényleg próbálom úgy csinálni a dolgokat, hogy az példamutató legyen a fiatal lányok számára és ez nem a megfelelni vágyásról szól. Sőt, ezért énekeltem fel annak idején a 'who says'-t. Mert úgy gondolom mindenki gyönyörű a saját módján, a másik pedig, hogy senki sem tökéletes. Képtelenség. Lehet, hogy a rajongóim azt gondolják, hogy tökéletes vagyok, ám ez távolról sincs így.
Kimentem a színpadra és öröm volt látni, hogy ez a sok ember nekem örül, rámnéznek fel. Amint megláttam a "WE LOVE YOU, SELENA!" és a "STAY STRONG, SEL!♥" táblákat könny szökött a szemembe. Olyan megható volt látni, hogy mennyi szeretet van irántam ezekben az emberekben.
Arról meg biztosan a sajtóból értesültek, hogy Taylena-nak (ez volt a közös nevünk,) vége. Mert még hivatalosan nem jelentettük be a szakítást.
- Manhattan, kész vagytok?- szóltam bele a mikrofonba, mire az egész stadion megőrült.





Alig vártam, hogy odaérjek Los Angeles-be.Szerettem volna kicsit kikapcsolódni és elsősorban egy jót fecsegni Lisa-val. Amint odaértünk az épület elé gyorsan felvettem a napszemüvegem és szorosan haladtam Brian mögött. Nem is kell hogy mondjam, körülvettek a paparazzik, azt akarták, hogy cáfoljam meg a híreszteléseket, miszerint a kapcsolatunknak vége Taylor-ral. Igyekeztem mosolyogni és nem válaszolni a feltett kínos kérdésekre.
Nagy nehezen beértünk az épületbe hall-jába, ahol nem volt senki. Feltehetőleg az egész tábort addig beküldték valamelyik nagyterembe, hogy ne legyen az, hogy iderohan mindenki. Nem mintha engem zavart volna, de néha megtudok ijedni ilyen helyzetekben.
- Miss Gomez, a legnagyobb lakosztályt takarítattuk ki számára.- mosolygott rám félénken a recepciónál lévő lány.
- Köszönöm, de nekem elég lenne csak egy rendes kis szoba is...ami azt illeti Melissa Martinez a táborban van, ugye?-kérdeztem.
- Pillanat megnézem az adatbázisban.- kezdett el pötyögni a billentyűzeten.- Igen itt van, mint segítő.
- Nem lehetne úgy, hogy amíg itt vagyok abban a szobába lennék, mint ő?
- De hát....maga  Se..Selena Gomez.- hebegett.
- Ugyan!- legyintettem mosolyogva.- Én is csak egy egyszerű texasi lány vagyok, akár csak ő.
- Ahogy gondolja, de ami azt illeti, Melissa elég balhés lány.- rágcsálta a száját.
- Azt nem hinném...-kerekedett el a szemem.
- Az egyik fiúval, Justin Bieber-nek hívják, elég sok balhét okoztak már...
Hmmm...Lisa mindig is jó kislány volt, nem tudtam elképzelni, hogy ki lehet az aki kihozza belőle a rosszat.


Felvettem egy különleges aranyszínű ruhát a Come & Get It című számom előadásához, kivasalták a hajam és egy kis sminket tettek az arcomra, majd kezdődhetett is az előadás.

Az számom után mindenki odasereglett a színpad mögé fényképet vagy aláírást kérni tőlem. Ötösével jöhettek oda hozzám. Sok kislány volt, aki elsírta magát. Ami azt illeti már elég fáradt voltam a vége felé.
- Seeeeeel!- ugrott a nyakamba egy elég ismerős lány, gyakorlatilag úgyanúgy nézett ki, mint én 18 évesen.
- Lisa!- szorítottam magamhoz mosolyogva.
- Annyira hiányoztál és nekem is akad mesélni valóm!- darálta folyamatosan vigyorogva.- Jaj, el is felejtettem Ő itt Annie, a lakótársam.- mutatott be  egy sötét barna hajú lányt, aki valóságos energia bombának tűnt.
- Megölelhetlek?- kérdezte felpörögve.
- Hogyne, nyugodtan!- mosolyogtam, majd megöleltem.
- Selena, annyira a példaképem vagy, úgy felnézek rád! Most is csodásan nézel ki.- dícsért.


- Szóval úgy váltunk el, mint barátok....- meséltem török ülésbe az ágyon Lisának, mikor egy kopogás zavarta meg problémáink kifecsegését.
- Mindjárt jövök kinyitom.- pattant fel Melissa az ágyról.
- Tudhattam volna.-nyitotta ki az ajtót.- Bieber, mi a fészkes fenét keresel itt?- kérdezte gúnyosan.
Na, erre már én is kíváncsi lettem...ez az a Bieber gyerek akiről a recepciónál lévő lány beszélt.
Lisa próbált úgy nézni rá, mint a véres rongyra és a fiú is  igyekezett lekezelően nézni rá, de mindkettejüknek volt valami a tekintetében, valami apró kis szikra.
- Heló, szépségem!- köszönt az ajtóban álló 19 körüli fiú, mikor meglátott, majd megnyalta az ajkát.
- Szia, aláírásért jöttél v...- nem tudtam befejezni a mondatot.
- Én csak Téged akarlak, baby!- kacsintott Rám, mire a szemöldököm felszaladt az egekbe.
- Na jó Bieber, ne zaklasd Selena-t, úgy sem kellsz neki! Szép napot!- csapta be Lissy az ajtót a fiú orra előtt.
- Ne legyél már ennyire féltékeny rá, Martinez!- hallottuk Bieber hangját.
- Csak szeretnéd!- kiáltotta vissza.
- Most itt csevegtek még egy órán át, vagy bemegyünk a szobába?- kérdeztem.
- Nem, mehetünk.- mosolygott.- Ez a gyerek egy akkora idióta!- motyogta halkan.

- Te, figyelj már, mi van köztetek?- kérdeztem mosolyogva, mikor újra helyet foglaltunk az ágyon.
- Mármint ki között?- tömött egy adag popcorn-t a szájába.
- Bieber és közted...- kérdeztem, mire azt vettem észre, hogy eszeveszettn elkezd köhögni.
Aha félre nyelte a kukoricát.
- Az kéne még, hogy legyen valami!- forgatta meg a szemét, miután beleivott ásványvizes palackjába.
- Hát pedig eléggé izzik valami.
- Legfeljebb a gyűlölet, az biztosan.
- Nem úgy értem, van valami abban, ahogy Rád nézett előbb is. Attól még, hogy próbál a bunkó, undorító álca mögé rejtőzni, biztos, hogy érez valamit irántad.- magyaráztam.
- Kizárt.- nevetett fel erőltetetten.- Nincsenek érzései.

Akárhogy is akarja mindkettő tagadni, más úgy is látja, hogy valamilyen szinten vonzódnak egymáshoz, csak mindketten túl büszkék, hogy bevallják még önmaguknak is érzelmeiket. Én éreztem, hogy kettejük között még lesz valami.





Sziasztok!:)

Meghoztam a 13.részt Selena szemszögéből, remélem tetszik! Bár tudom nem lett valami hosszú, de azért igyekeztem izgalmassá tenni Sel szemszögéből is a Lisa-Justin konfliktust. Nem ígérem, hogy lesz még Miss Gomez szemszögéből  még rész, de nem is mondom, hogy nem lesz. Szóval majd eldől.
A másik pedig, hogy alig komiztok, pedig épp' multkor néztem, hogy régebben 5 komi is összegyűlt, a sajátommal együtt 10. A 7 darab pipának még mindig nagyon örülök, az előző részhez. :) Tényleg jó lenne, tudni, hogy mit gondoltok/ legyen-e Justin szemszögéből rész stb..
Szóval visszaszoknék megint a minimum 5 komment és 3 pipa verzióhoz. Remélem meg lesz, de az sem baj, ha több természetesen. Valamint a chat-et is nyugodtan használjátok és hngoztatom BLOGCSERÉBEN is benne vagyok!

Sok- sok puszi: Loren♥










3 megjegyzés:

  1. nagyon jó gyorsan a kövit :))

    VálaszTörlés
  2. Sziaa! :) Köszönöm, a következö rész a hét eleje felé várható, amit újra Lisa szemszögéböl olvashattok, valamint betekintést nyerhettek Justin érzéseibe is. Remélem tetszeni fog!
    - Loren xx

    VálaszTörlés